Szemezgettem az Életből

Szemezgettem az Életből

Sándor és az MLM rendszer

2019. augusztus 14. - LexAndrew12

Üdvözöllek Kedves Kíváncsi Olvasóm!

Ma egy olyan témáról írok, amely eszméletlen módon megosztja a társadalmat, és óriási ellenszenvet épített fel jó néhány magyar háztartásban is. Ahogy az a címből is kiderült, ez nem más, mint az MLM rendszer (annak, aki nem tudná, mi az az MLM : Multi Level Marketing, azaz Többszintű Értékesítés).

Képtalálat a következőre: „fear”

Olyan érdekes, hogy az "értékesítés" szó hallatán nagyon sok embernek feláll a hátán (vagy akár egyéb tájékán is) a szőr. Pedig a világon szinte mindenki ÉRTÉKESÍTŐ.

Képtalálat a következőre: „what gif”

Bizony. Csak egy aprócska bibi van a gépezetben. Amíg én megfizetett értékesítő vagyok, Te, Te, meg még Te is ugyanazt a munkát, amit én csinálok, 0, azaz NULLA forint haszonnal (nevezzük fizetésnek) teszed meg.
De miről is beszélek pontosan? Vegyünk egy példát:

Képtalálat a következőre: „come on gif”

Te, Alsóörsi Kis Pistáné Irén (bocsi, ha tényleg így hívnak) elmész egy nagybevásárlásra egy híres, nevezetes szupermárketbe, a DESZNYÓ-ba. Mi az, amit ilyenkor megveszel? Egy kis ezt, egy kis azt, ami épp nincs otthon. Igaz? Bármi, amit megveszel ott, annak bizony van egy márkája. Még a WC papírnak is, sőt annak van csak igazán. Melyiket fogod megvenni jobbik esetben? Azt, amelyik a legjobban bevált Neked, amelyikkel a legjobban tudsz azonosulni.
Következő lépés: Elmész a kultúr házba a fonó-szövő szakkörödre, amire minden hétfőn este 18:30-tól jársz. Ott van Szőrösné Wax Marcsa is, aki nagyon panaszkodik Neked, hogy a WC papírja annyira dörzsöli az aranyerét, hogy már ülni is alig bír. "Oh, de csodás!" - gondolod Magadban. Egy újabb felebarát, akinek ajánlhatod a Te jól bevált Cerna papírod, ami nem csak hogy simogatja, de még masszírozza is az aranyeredet.
Utolsó lépés: Marcsa barátnőd is elmegy, és megveszi a Cernát, és valóban nagyon boldog lesz, mert végre végig tudja ülni a Hóban-Kosszban következő részét úgy, hogy közben nem kell a feneke alatt legyen 3 teletöltött jégakku.

Képtalálat a következőre: „omg sad gif”

 

A Cerna vagy a DESZNYÓ mennyit fizet Neked azért, mert egy újabb elégedett vásárlót vittél nekik?
Ez az! Pedig Te értékesítettél, Te Értékesítő vagy. A 8 órás (+/- 100 óra) munkaidőd mellett Te még a maradék szabadidődet is arra áldoztad, hogy újabb vevőt szerezz ezeknek a cégeknek, és mit kapsz Te ezért cserébe? Pont annyit.

Képtalálat a következőre: „crying gif”

 Ellenben én, aki ugyanúgy segítek Neked, csak nem a márkanév minden betűje után is 100 forintot legomboló termékekkel, hanem olyanokkal, amelyek nekem már beváltak, nos... Én ezért kapok pénzt is. Ugyanúgy beszélgetek Veled, és ugyanúgy ajánlok olyan dolgokat, amiket én már sikeresen leteszteltem, csak a forgalmazó cég a reklámköltséget, meg a kis,-nagyker költséget inkább visszautalja nekem, mert neki én vagyok a marketinges is, és a kis,- és nagyker is. Ha Te pedig ezek után is úgy gondolod, hogy én Belőled akarok megélni, akkor minden nap Rámbó Árpi ébresztgessen Tetégedet gyönyörű hangjával!

Képtalálat a következőre: „burn gif”

 

Ha érdekelne a folytatása is ennek a témának, akkor mindenképp jelezd felém egy lájkkal vagy kommenttel, és írok még sok sok okosságot.

Addig viszont köszönöm, hogy elolvastál, és amikor a televásárolt DESZNYÓs szatyrod a kezedbe veszed, akkor is mondogasd Magadnak, hogy MLM.

Hellóhellóhellósziasztok!

Képtalálat a következőre: „bye gif”

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szemezgettemazeletbol.blog.hu/api/trackback/id/tr8115009766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása