Szemezgettem az Életből

Szemezgettem az Életből

Vajon a happy nyúl ír?

Avagy viszlát 2016, hello 2017

2016. december 31. - LexAndrew12

 

Na hello ismét Mindenki!

Az elmúlt két napban ömlöttek belőlem a gondolatok, és úgy gondoltam, ma pihenőnapot tartok. Aztán rájöttem, hogy a konditermes elszántságom idején (Isten nyugosztalja) is a pihenőnapok tettek keresztbe (no meg a Burger King - Reklám helye itten vagyon). Úgyhogy ismét ölembe vettem a laptopot, amely az elmúlt napok során szimbiózisos kapcsolatba került velem, és bepötyögök néhány gondolatot Nektek.

Úgy gondolom, nem csak a párkapcsolati témák azok, amik el tudják gondolkodtatni az embert. Az év végéhez közeledve sokmindenkitchallok (vagy olvasok Facebook bejegyzések során) arról beszélni, hogy milyen jó, hogy vége az évnek, majd 2017 lesz a megváltás, és akkor minden jobb lesz. Nos, ezeknek az embereknek van egy rossz hírem. 2017 is csak 4 darab szám egymás mellé való helyezése, melynek legnagyobb jelentősége, hogy leszűkítse a visszaemlékezést a születésünk napjával kapcsolatban. De ez a 4 szám semmit nem fog változtatni azon, hogy az életünk hogy alakul.

Persze visszagondolhatunk arra, hogy mi minden történt ebben az egy évben (ok, erre is jó, mert januárig talán még pontosabban visszaemlékszek, mint Barack Obama megválasztásának évére ), és megállapíthatjuk, hogy minden úgy ahogy volt, sz... szuper rossz volt. Megbuktam matekból, kirúgtak a munkahelyemről, megharapott egy kutya, terhes lettem, pedig férfi vagyok, stb. De ez mind a jó emberi mentalitásnak (direkt nem akartam magyar mentalitásra általánosítani) köszönhetjük, mert tökéletesen hajlamosak vagyunk csak a rosszat észrevenni magunk körül, még akkor is, ha mellette minden másért összetehetnénk a két kezünket.

És itt most meg is állok a "bölcs gondolatok" megfogalmazásával. Mindenki nézzen mélyen magába, és döntse el, hogy valóban rossz volt-e az előző éve, valóban csak rossz történt-e vele, majd húzza meg a pezsgős poharat, mosolyogjon egyet, és tekintsen pozitívan a jövőbe.

Én hihetetlenül meg vagyok elégedve a 2016-os évemmel. 2015-öt nagyon nehezen zártam, ám éjfélkor, amikor mindenki ünnepelt, én beraktam a Queen-től a The show must go on című világslágert, és tudjátok mit? Bejött. Csupa csodálatos dolog történt velem az új évben. Szakmai sikerek, eljuthattam olyan helyre, ahová nem gondoltam, a családom boldogsága nagyban hozzájárult az új év örömeihez, kimondhatatlan számú régi álmom vált valóra, a hobbym terén eszméletlen sikert értem/értünk el, új barátokat szereztem, és barátnak hitt személyek morzsolódtak le, személyiségemben óriási változásokon mentem keresztül, melyekhez nagyon nagy segítséget kaphattam (igen, Tőled ), a magánéletemben is csodálatos változások álltak be, és még hosszan sorolhatnám, mert ez még mind semmi. Amire viszont idén a legbüszkébb vagyok: Tiszteletbeli keresztapuka lettem. Kimondhatatlanul csodálatos érzés! Úgyhogy én hálás vagyok azért, amit 2016 hozott, és bízom benne, hogy 2017 is legalább ennyire csodálatos lesz!

Ma rövidebb lett a bejegyzés, úgy gondolom, nem is kell mindent elnyújtani.
Amit zárásként tudok mondani: Ünnepeljük meg mindannyian az év utolsó napját, és nyitott szívvel várjuk az Új Évet! Zárjunk le minden haragot, bánatot, bosszúságot, minden negatív dolgot, és hagyjuk itt a küszöbön! Próbáljunk meg még nyitottabbak lenni minden nap jó dolgaira, és próbáljunk meg mi magunk is örömöt okozni másoknak, hozzájárulni, hogy 2017 végén a szép emlékek gyarapodjanak másokban!

Zárásként szeretnék köszönetet mondani Mindenkinek, aki hozzájárult ahhoz, hogy ilyen csodálatos legyen az idei évem (Igen, Te is Kedves Olvasó sokban hozzájárultál)! És ne feledjétek:

A bejegyzés trackback címe:

https://szemezgettemazeletbol.blog.hu/api/trackback/id/tr3512086103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása